Witamy w biurze prasowym firmy Dziennik Internautów Sp. z o.o., wydawcy serwisu di.com.pl / di24.pl
facebook
Ciekawe, czy studenci znajdą i na to sposób?
2015-12-17, 13:50
facebook
Na rozluźnienie trybunałowej atmosfery "powtórka z rozrywki" czyli prezentacja Marcina Maja podczas CopyCamp 2015
2015-12-17, 12:00
facebook
Trybunał Konstytucyjny rozpatruje także skargi obywateli. Powinni o tym pamiętać Ci politycy, którzy chcą przyhamować tę instytucję.

Poza tym wprowadzanie zmian bez konsultacji nie jest dobre... jakie by to zmiany nie były i kto by tego nie robił.
2015-12-17, 11:07
facebook
Nieznajomość prawa szkodzi? Bzdura! Nikt nie zna całego prawa. Podobnego zdania był Sąd Rejonowy w Ostrołęce wydając mądry - naszym zdaniem - wyrok w sprawie "straszliwego" e-hazardzisty.
2015-12-17, 08:45
facebook
Świeża porcja doniesień z frontu walki z zagrożeniami
2015-12-17, 07:45
facebook
Uwaga! Klienci korzystający z usług firmy Netia otrzymują fałszywe maile, zawierające zainfekowany załącznik opatrzony tytułem ,,Potwierdzenie zmiany warunków umowy” http://di.com.pl/klienci-netii-na-celowniku-cyberprzestepcow-53979
2015-12-16, 16:29
facebook
Krytyka dotarła do uszu Philipsa i spowodowała wycofanie się z kontrowersyjnej decyzji. To miło!
2015-12-16, 14:32
facebook
Ustawy reformujące media i abonament RTV to już legenda. Wszyscy o nich mówią, nikt ich nie widział. Szkoda, bo konsultacje społeczne i publikowanie projektów mogłyby bardzo dobrze wpłynąć na kształt prawa.
2015-12-16, 14:14
facebook
Równie dobrym materiałem rozrywkowym mogłyby być raporty z interwencji, protokoły przesłuchań itd. Zastanawiamy się, czy moglibyśmy je dostać równie łatwo jak inne media dostają nagrania z monitoringu.
2015-12-16, 11:32
facebook
ABC dronów
2015-12-16, 11:28
facebook
Czy pamiętacie o unijnej reformie ochrony danych, którą niektórzy określali jako Wielką Reformę Prywatności? Ciągnie się od lat, ale właśnie wychodzi na ostatnią prostą.
2015-12-16, 10:01
facebook
Informujemy i ostrzegamy
2015-12-16, 08:14
facebook
Są firmy, które tylko sprzedają. Jeśli jednak potraktują klienta bardziej podmiotowo, mogą go zmienić ze zwykłego konsumenta w fana swojej marki. Jak? Przeczytaj wypowiedzi czwórki specjalistów (m.in. z Takaoto.pro i WebSEM):

http://di.com.pl/jak-zmienic-klienta-w-wyznawce-porady-4-specjalistow-53955
2015-12-15, 14:17
facebook
Zawsze chętnie opublikujemy opinię ludzi lub instytucji, którzy chcą pokazać jakąś inną stronę opisywanego przez nas problemu.
2015-12-15, 13:54
facebook
W pewnym tekście ze stycznia pisaliśmy, że w przyszłości producent Twoich żarówek będzie decydował, czy oświetlenie zadziała. Ta mroczna (dosłownie) wizja już się ziściła...
2015-12-15, 11:39
facebook
Mamy nową instytucję "dialogu społecznego". Tylko czy naprawdę jest to instytucja na miarę XXI wieku?
2015-12-15, 09:14
facebook
Jeżeli macie stronę postawioną na Joomli, to musicie pospieszyć się z łataniem - odnotowano już pierwsze ataki z wykorzystaniem nowo odkrytej luki
2015-12-15, 07:48
facebook
Ustalenia NIK stanowią ciekawy epilog dla zakończonego niedawno burzliwego przetargu na obsługę korespondencji z sądów.
2015-12-14, 15:04
facebook
Sąd zauważył, że platforma blogowa nie zawsze jest biernym pośrednikiem.
2015-12-14, 13:58
facebook
Polskie firmy z rynku druku 3D osiągają sukcesy globalne, ale jak wygląda polski rynek drukowania 3D?
2015-12-14, 11:54
facebook
To wygląda bardzo futurystycznie, ale naprawdę działa. Nie ma jeszcze produktów konsumenckich tego typu, ale dynamiczny rozwój internetu przedmiotów zapewne jeszcze przed nami.
2015-12-14, 09:31
facebook
Nowy tydzień zaczynamy od ostrzeżeń
2015-12-14, 08:03
facebook
Nie tylko o małpach i chomikach, choć również :-)
2015-12-11, 15:41
facebook
Bogusław Wieczorek wypowiadał się już na łamach DI jako ekspert. Postanowiliśmy z nim dłużej porozmawiać, nie tylko o kwestii trollingu i dekryminalizacji pewnych naruszeń.
2015-12-11, 15:25
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2024.  Dla dziennikarzy | Zgoda cookies
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.